تبلیغات هدفمند

معرفی روش های تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند

معرفی روش های تبلیغات در فضای مجازی

یافتن، ساماندهی و تعامل با مخاطبین هدف هرگز آسان نبوده است... صفر تا 100 کسب و کارتان را به سیستم هوشمند روبوکلیک بسپارید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

تگ ها

هشتگها یکی از اقدامات اصلی شما برای قرار دادن رسانه ها در اینستاگرام است، که شما میتوانید توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک آنها را لایک کنید و نظر بدهید و فالو کنید.

برای استفاده از هشتگ ها به عنوان روش هدفگیری ، هشتک ها را در بخش هدف گذاری  تنظیمات فعالیتتان فعال کنید.

سپس، در تنظیمات فعالیت ربات به قسمت تگ ها رفته و برخی از هشتک های مورد نیاز را اضافه کنید. هشتگ های مرتبط با اهداف خود اضافه کنید تا مطمعن شوید که شما با کاربران اینستاگرامی ارتباط برقرار می کنید که علاقه مند به حساب کاربری شما هستند.

روی دکمه جستجوی سبز کلیک کنید و به سادگی یک هشتگ تایپ کنید تا دیگر هشتگهای توصیه شده را مشاهده کنید. همه هشتگهایی را که میخواهید مورد هدف قرار دهید را انتخاب کنید و سپس به پایین و بر روی دکمه سبز افزودن کلیک کنید.

به هشتگ های خود نظارت کنید. اگر متوجه شدید که گروههای خاصی از هشتگها نتایج دلخواهی را تولید نمی کنند، گروه های مختلف هشتگ یا سایر روش های جذب را آزمایش کنید. درباره تبلیغات اینستاگرام بیشتر بدانید.

جالب است بدانید!

برخی از کاربران اینستاگرم عکس های خود را با هشتگ نشان می دهند که نشان دهنده نوع رسانه ای هستند که ارسال کرده اند. به عنوان مثال، عکس گربه ممکن است  با #persiancats برچسب گذاری شود. با استفاده از هشتگها برای هدف قرار دادن رسانه در اینستاگرام ، راهی برای ارتباط با انواع خاصی کاربران هدف است.

اگر هشتگها را اضافه میکنید، بهتر است پایین متن عکس  هشتگها را اضافه کنید. سعی کنید هشتگهای که اضافه میکنید با موضوع و عکستان مرتبط باشد.شما در پنل روبوکلیک میتوانید هشتگ ها را به راحتی جستجو کنید و از تعداد اشتراک ان هشتگ نیز اطلاع پیدا کنید در ضمن  شما می توانید تا 1000 هشتگ در پنل خود اضافه کنید.

موقعیت ها

مکان ها یکی از اقدامات اصلی شما برای قرار دادن رسانه ها در اینستاگرام است، که شما میتوانید توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک آنها را لایک کنید و نظر بدهید و فالو کنید.

برای استفاده از مکانها به عنوان روش هدفگیری خود، مکانها را با توجه به اهداف خود در  تنظیمات پنلتان فعال کنید.

سپس، به پایین صفحه تنظیمات فعالیت ربات رفته و به قسمت موقعیت ها بروید و بعضی از مکان ها را اضافه کنید.مکانهایی را که میخواهید هدف قرار دهید وارد کنید. شما می توانید کشورها، شهرها، رستوران ها، محل های محل، مغازه ها و غیره را وارد کنید

مکان های با کیفیت بالا را انتخاب کنید که مناسب شما هستند. در مورد افزایش فالوور  از لوکشین بیشتر بدانید.

جالب است بدانید!

برخی از کاربران اینستاگرم عکس های خود را با مکان مشخص می کنند. این یک راه برای هدف قرار دادن کاربران است که ممکن است در یک منطقه خاص زندگی کنند.

اگر موقعیت را انتخاب کنید، باید در بخش موقعیت ها، موقعیت جغرافیایی را اضافه کنید. این یک گزینه عالی برای کسب و کارهای محلی است. شما می توانید نام کسب و کار خود را وارد کنید و مشتریان را هدف قرار دهید. یا نام رقبا را وارد کنید شما می توانید به 100 مکان اضافه کنید.

فالوور ها

فالوور های نام های کاربری  یکی از اقدامات اصلی شما برای قرار دادن رسانه ها در اینستاگرام است، که شما میتوانید توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک آنها را لایک کنید و نظر بدهید و فالو کنید.

برای استفاده از فالوور ها  به عنوان روش هدفگیری خود، از منوی کشویی در قسمت فالوور ها  استفاده کنید تا حالت خود را انتخاب کنید:

اکانت های دیگران (فالوور های نام کاربری)
اکانت خودم (فالو بک به افرادی که ما رو فالو میکند)
همه

اگر شما اکانت های دیگران  و یا همه را انتخاب کنید، ممکن است سرعت فعالیت شما کند شود که ما پیشنهاد می کنیم با استفاده از چند نام کاربری فالوور بالا و لایک خور زیاد به نام کاربری خود در پنل اضافه کنید.

اگر اکانت خودم  را انتخاب کنید، با فالوور خود ارتباط برقرار خواهید کرد.

اطلاعات مهم!

شما میتوانید  هنگام استفاده از فالوور ها  نظرات  و لایک برای فالوور ها استفاده کنید.

فالویینگ ها

فالویینگ نام های کاربری  یکی از اقدامات اصلی شما برای قرار دادن رسانه ها در اینستاگرام است، که شما میتوانید توسط ربات اینستاگرام روبوکلیک آنها را لایک کنید و نظر بدهید و فالو کنید.

برای استفاده از فالویینگها  به عنوان روش هدفگیری خود، از منوی کشویی در قسمت فالویینگها  استفاده کنید تا حالت خود را انتخاب کنید:

اکانت های دیگران (فالویینگهای نام کاربری)
اکانت خودم ( افرادی که ما فالو کردیم)
همه

اگر شما اکانت های دیگران  و یا همه را انتخاب کنید، ممکن است سرعت فعالیت شما کند شود که ما پیشنهاد می کنیم فیلتر ها را اعمال کنید که پیج های فالوور بالا فالو نشوند چون فالو بک کمی میدهند با استفاده از چند نام کاربری فالوور بالا و لایک خور زیاد به نام کاربری خود در پنل اضافه کنید.

اگر اکانت خودم را انتخاب کنید، با حسابهایی که فالو میکنید تعامل برقرار میکنید.

اطلاعات مهم!

شما میتوانید  هنگام استفاده از فالویینگها  نظرات  و لایک برای فالویینگهای خود استفاده کنید.

جالب است بدانید!

برای هدف قرار دادن نامهای کاربری برای ارتباط با فالوور ها و فالویینگ های انان بهترین  نامهای کاربری  را در پنل خود هدف قرار دهید . بهتر است از بهترین نامهای کاربری که برای نام تجاری شما مناسب تر است، بررسی کنید و مورد هدف قرار بدهید. شما می توانید برای فالوور و فالویینگ هدف خود، لایک و کامنت ارسال کنید . در ضمن شما می توانید تا 100 نام کاربری اضافه کنید.

بخش فالوور ها این امکان را به شما می دهند که با فالوور نامهای کاربری یا فالوور های خود را هدف قرار دهید.بخش فالویینگ ها به شما اجازه می دهد تا با فالویینگ های نام کاربری و  و فالویینگ های خود (حساب هایی که دنبال می کنید) ، (اکانت خودم) در ارتباط باشید.

لایک کنندگان

هدف قرار دادن لایک کنندگان یک راه برای هدف قرار دادن  کاربران است که عکس ها یا ویدیوهای نام کاربری را در اینستاگرام لایک کرده اند. این یک روش برای ارتباط با طرفدارترین طرفداران نام کاربری است.

برای استفاده از لایک کنندگان، به سادگی منوی کشویی را انتخاب کنید:

پستهای دیگران (لایک کنندگان نام کاربری)

پست خودم (افرادی که پست های ما را لایک کردن)
همه

اگر لایک کننده ها را پست های دیگران یا همه انتخاب میکنید، مطمئن شوید که در صفحه فعالیت لیستی از نام های کاربرای  اضافه کرده اید. پیشنهاد میکنیم با استفاده از چندین نام کاربری بسیار گرانبها که لایک خور بالایی دارند شروع کنید.

کامنت دهندگان

هدف قرار دادن کامنت دهندکان یک راه برای هدف قرار دادن  کاربران است که عکس ها یا ویدیوهای نام کاربری را در اینستاگرام کامنت ارسال کرده اند. این یک روش برای ارتباط با طرفدارترین طرفداران نام کاربری است.

برای استفاده از کامنت دهندگان، به سادگی منوی کشویی را انتخاب کنید:

پستهای دیگران (کامنت دهندگان نام کاربری)

پست خودم (افرادی که به پست های ما کامنت ارسال کردن)
همه

اگر کامنت دهندگان را پست های دیگران یا همه انتخاب میکنید، مطمئن شوید که در صفحه فعالیت لیستی از نام های کاربرای  اضافه کرده اید. پیشنهاد میکنیم با استفاده از چندین نام کاربری بسیار گرانبها که کامنت خور بالایی دارند شروع کنید.

  • ۰۰/۰۸/۲۹
  • مجتبی بهار

تبلیغات واقعی اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی