تبلیغات هدفمند

معرفی روش های تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات هدفمند

معرفی روش های تبلیغات در فضای مجازی

یافتن، ساماندهی و تعامل با مخاطبین هدف هرگز آسان نبوده است... صفر تا 100 کسب و کارتان را به سیستم هوشمند روبوکلیک بسپارید.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ساختن چندین هدف ربات اینستاگرام

به جای اینکه با یک هدف در ربات معرفی شوید بهتر است برای هر قابلیت ربات هدف مجزایی ایجاد کنید تا سرعت معرفی شما بیشتر شود و زمان کمتری برای اقدامات ربات استفاده شود.

بطور مثال اگر میخواهید از تمامی قابلیت های ، فالو، لایک،کامنت ، دایرکت و لایک کامنت استفاده کنید و اگر همه قابلیت ها را در یک هدف فعال کنید این حالت باعث میشود زمانی بیشتری گوشی شما در گیر فعالیت ربات شود چونکه احتمالا دارد ربات اینستاگرام روبوکلیک برای انجام لایک و کامنت در بخش فالوور ها، با پیج های پرایوت روبه رو شود و اقدامی نکند و مجدد سراغ کاربر دیگری برود و این مورد سبب میشود گوشی شما بیشتر برای فعالیت بیهوده استفاده شود.

مزایای ساختن چند هدف در پنل ربات اینستاگرام

در این حالت شما برای هر حالت هدف متناسب با اقدامات خود میسازید مثلا برای لایک و کامنت فقط هشتگ استفاده میکنید برای انجام فالو فقط پیج های هدف استفاده میکنید و...

توضیحات تکمیلی در لینک زیر موجود است:

https://www.roboclick.co/Blog/Instagram-Android-robot-settings

 

 
  • ۰۰/۰۸/۱۰
  • مجتبی بهار

ربات اندروید اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی